keskiviikko 12. elokuuta 2015

Keskellä viikkoa

Tosiaan eilen löytyi kadoksissa ollut pankkikorttini, olin jo kerennyt sunnuntaina tilaamaan uuden mutta päästiimpäs tänään aamusta käymään lidlissä ruokaostoksilla, mä en kyllä vielläkään oikein handlaa tota kaupassa käyntiä, sain sinne kulutettua 35,40e ostin kyllä kolmepakettia kanaa, ja kasan pakaste kasviksia ja marjoja ja tietty tuoreita kasviksia ja hedelmiä, juustoa leikkelettä ymym.

Asiasta kolmanteen, mulla on äärettömän surkea itsetunto mutta siitä huolimatta täällä inksassa asuessamme oon meikannu kolme kertaa, tänään meinasin piristää itteäni ja laittaa meikkiä mutta äh.. ihan turhaa kun tulee hikoiltua kuitenkin joten sipaisin vaa puuteria ja laitoin huuli rasvaa.
On jotenkin niin vapauttavaa kun täällä on sellainen olo ettei tarvitse sopia väki joukon sekaan tai noh.. ;D sovinhan mä. Täällä ihmisiä näkee kaupassa tyyliin aamutakki päällä, tää on sitä junttimaista landea ja niinku sanonta kuuluu että kaupungissa sitä ollaan sivistyksen parissa..
Kouvolassa asuessani pystyin ilman meikkiä käydä juosten lähikaupassa hakemassa maitoa mutta muuten mulla kyllä oli naama laitettuna.


Apua ihan kauheeta julkasta tälläinen kuva mutta tältä mä OIKEASTI näytän, ilman filttereitä, ilman muokkauksia. Mulla on tosi huono iho mikä tosin on alkanut menemään pikkuhiljaa parempaan suuntaan. Nyky päivänä naisilla on kaikkea, on kynttä, on hiusta, on ripseä ja vaikka mitä. Ja kun kaikilla on niitä niin sinullakin on oltava!! Muuten sinua tuijotetaan kaupassa ja kaupungilla niinkuin minua! Mutta yritän olla sitä mitä olen. Haluan pukea ne mukavat vaatteet päälleni ja lähteä kävelemään 3 kilsan kauppa matkoja enkä niitä hiostavia farkkuja. Ja jos en jaksa nähdä vaivaa että meikkaisin niin en meikkaa. Eikä huolta! Ehkäsy toimii myös! Nuoret komeat kollit ei tule juttelemaan kadulla ja heittämään älytöntä läppää, sen sijaan vanhojen papparaisten mielestä olen helposti lähestyttävän (nuorehkon) äidin näköinen ja sen myötä olen läpi käynyt täällä mielenkiintoisia keskusteluja. Vanhoilta papoilta oppii AINA jotain uutta!

Pyykit on pyöriny tänään tuttuun tapaan ja Nerinkanssa leikittiin tänään palikoilla, äiti rakensi ja Neri tuhosi sitä mukaan huojuvia tornejani.


Ja Nerin lemppari puuhaa on vaatelipaston järjestely ja sittenkun se on saatu järjestykseen niin voi taas käydä pikkuhiljaa laittamassa sitä takaisin epäjärjestykseen (mikä sen ihanempaa kun tulet ulkoa sisälle ja Neri on levittänyt lipastonsa vaatteet lattialle), Toistaiseksi viellä vaatteet ovat järjestyksessä.




Illalla meitä kävi piristämässä hyvä ystäväni Roosa joka otti mukaan koiransa Sanin, Nerillä tuli aluksi vähän jännitys parkuja ja oli tietty muutenkin vähän väsyny mutta hetki kun oli mennyt niin koira kiinnosti aika lailla!

Tänään tosiaan tuli kävltyä n. 3km ja tein vatsalihaksia taas kun teen sellaista vatsa lihas haastetta jonka tein jo aikaisemmin keväällä, eilen tosin aloitin haasteen päivästä numero 9 elikkä tätä olisi tarkoitus kestää n. 3 viikkoa, tästä lisää tarkemmin myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Sinä olet kaunis! 💜 t. Miia

    VastaaPoista
  3. voi että, tuli ihan tippa linssiin kommentista! ( sopiikohan noin jasmin e pillerit mulle mitkä kuukaus sitte alotin ku musta tullu kauhee herkkis :D) kiitos Miia! Sinäkin olet <3

    VastaaPoista